wtorek, 12 grudnia 2017

Wyjazd na manifestacje poparcia min. Antoniego Macierewicza

Witam serdecznie
Ataki posłów totalnej opozycji, mediów mainstreemowych , bolszewi lewackiej, a także nie zrozumiałe sygnały ze strony pałacu prezydenckiego musiały odbić się szerokim echem.
W dniu 9 grudnia /sobota/ jest wiec poparcia w Spale dla Antoniego Macierewicza.
Poniżej link/proszę przeczytać/ i podpisywać się pod petycją wspierająą Antka Macierewicza
Trudny to okres bo nastepnego dnia trzeba będzie być na miesięcznicy zamachu na nie ludzkiej ziemi sowieckiej, 10 grudnia w Elblągu , a kolejny wyjazd to 13 do Warszawy, na rocznicę wprowadzenia stanu wojennego
Wypadałoby być na wszystkich uroczystościach
Ja najprawdopodobnie pojade do Spały bo bliska mi jest wytężona praca na rzecz ojczyzny Antoniego Macierewicza
Takiego ministra Polska jeszcze nie miała, jego ogromny wysiłek na rzecz wyjaśnienia zamachu , czy odbudowa od podstaw obronności kraju zasługują na wsparcie, z pewnością poparcie naszego klubu ma.
Kto chciałby pojechac to bardzo prosze o kontakt ze mną
Wyjazd na własny koszt
Powrót tego samego dnia
Jedyny problem to pociąg do warszawy po godz 1 w nocy, a ostatni pociąg do malborka o godz 21?????????????????????????
ostatni raz tak jechałem kiedy jechałem do Budapesztu i 3,i pół godz siedziałem w malborku
powrót z warszawy po północy pks w Elblągu około 5.30 a na 12 na cmentarz złożyć kwiaty
do północy bediemy musieli ze Spały dojechac do warszawy

Informuje , że przy wybitnej pomocy naszego członka kolegi Ireneusza, mamy już swoją strone blogerska czyli internetową. Są jeszcze pewne trudności, ale poradzimy sobie już wspólnie z informatykiem lolegi Ireneusza.
Poza tym będziemy musieli od podstaw czyli od października 2016, od naszego wyjazdu na Węgry powprowadzać wszystkie nasze wydarzenia z naszym udziałem
Myślę, że z Kazikiem uporamy się z tym do końca stycznia 2018
Pozdrawiam 
Klub Gazety Polskiej Elbląg II im Lecha Kaczyńskiego
Bugi Tadrowski-przewodniczący