wtorek, 12 grudnia 2017

Spotkanie towarzyskie klubowiczów

Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.
10 kwietnia po uroczystości złożenia wiązanki kwiatów w miesięcznice mordu w smoleńsku, klub nasz zorganizował piknik patriotyczny
zaszczycili nas również przyjaciele i członkowie naszego klubu z Działdowa i Grudziądza
 Od zaprzyjażnionych wielkiego serca patriotów z Żywiecczyzny, a konkretnie z miejsowości Brzuśnik, Kazia Tlałki, otrzymałem prezent urodzinowy /3 maja/ - kapelusz góralski
Rozumię to jako gest przyjęcia mnie do społeczności górali z Brzuśnika i okolic, gest zaufania.
Ponieważ zaproszeni na nasz piknik nasi przyjaciele nie przyjechali / w tym czasie jechali do Warszawy by chronić miesięcznice przed swołączą ubecką/- chwała im za ten trud miesiąc w miesiąc są w Warszawie, postanowiłem włożyć kapelusz byśmy  poczuli  ich bliskość z nami
Brzuśnik w Elblągu- taki tytuł tego zdjęcia
Oczywiście również mam obiecane pasowanie na zbója żywieckiego, Harnasia, bo jak stwierdzili kapelusz i krawat  ? Żart
Od takich patriotów takie wyróżnienie to zaszczyt, podkreślam to expressis verbis - zaszczyt
Kiedy to usłyszałem , rozpłakałem się.
Towarzystwu patriotycznemu Żywiecczyzny z jej prezesem Kazimierzem Tlałką i naszemu klubowi życze dalszej owocnej pracy na rzecz ukochanej ojczyzny.
Takich patriotów POLSKA potrzebuje, takich patriotów, nasze zadanie , przygotować.
Już teraz cieszymy się na spotkanie z nimi w Spale na Nadzwyczajnym Zjeździe Klubów Gazety Polskiej
Jeszcze POLSKA nie zginęła kiedy my żyjemy

Klub Gazety Polskiej Elbląg II im. LECHA KACZYŃSKIEGO

Bugi Tadrowski- przewodniczący